lördag 23 januari 2010

Halv åtta hos mig

Nej. Inatt blev de halv åtta hos Malin. Vart bestämt vid 3. Och jag såklart total vägrade laga mat men gav upp efter ett tag. Vart efterätt för mig.
Hade trevligt med Malin, Johanna, Linnea och Jossan. Till förrätt vart de Tunnbrödskål med skinkröra och salladsbotten. Varmrätt blev de kyckling, ris och sallad. (Malin hälde ut vattnet ut riset och jag vart tokig. Men visade sig att hon aldrig mätte vattnet så de ordnade sig.) Sist och bäst ;) blev de vaniljglass med blodapelsin.
Allt var suveränt gott. Ger kvällen en 8!

Imorron blir det jobb som jag inte vill, Skönt att bli utan det ett par veckor. Sen vidare till Leksand. På fredag kommer Älvdalen till Leksand. Myyysigt!

Förövrigt när jag var hos pettan och gänget innan halv åtta för att hämta lite saker och prata lite. Det var lite annorlunda. Mackan var en cowboy, Puk var välklädd i vit skjorta och svarta byxor, Ronny och Petter var som vanligt. Vet inte riktigt vad som hände. Var på väg att följa och bowla med dom men vart inte så. Men nu ska jag ta och sova :) Ses imorron!

Inga kommentarer: