söndag 24 januari 2010

Söndag

Idag har jag jobbat. Faktiskt lite roligare än vanligt. Berättade ganska många gånger, så antydde jag ofta för Linda att Leksand kickade Mora's ass i fredags. Trevligt. Jobbade länge också. Eller som i sommras ungefär. 7-4. ob ob ob ob.
Så händer de en sak varje gång jag jobbar. På något annorlunda vis. Förra gången var de snygg Markus som var där. Idag var den en drös med andra hockeypojkar som åt frukost. Vissa snyggare än andra. Fick ett prat med några också faktiskt. Men kom inte underfun varför dom var där. :) bra Julia, Visar framfötterna.
Annars har de inte hänt något annat speciellt idag. Sladdade inte med grodan en enda gång. Så fick jag för mig att de gick ju så bra så jag fick lov att testa gasa lite. MMMM vad härlig de är att åka snabbt. De var barmark så fick lov att känna. Längtar till våren jätte mycket. (inte bara för att jag fyller år)
Annars har jag setat här hemma. Ätit en semla som jag gjorde själv. MYCKET GOTT!
Så hämtade jag som vanligt Jennifer vid tåget. Den söndagen hon inte ringer så kommer jag börja oroa mig lite grann tror jag. Men de är en trevlig åktur :)
Förresten så laddar jag hem Ture Sventon. Därför fick jag för mig att baka semlor. Eller...temlor...

Inga kommentarer: