fredag 8 januari 2010

Sovmorron

Imorron har jag sovmorron. Funderar på att sova till halv 8.
haha.eller nej. Sover tills jag vaknar. Har blivit bättre på det där med att sova längre. Eller så är de bara för jag har vant mig vid det nu över lovet. På helgerna efter skolan lär de väl bli som vanligt igen.
Men jag klagar inte!

Förövrigt. Vad tidigt vi har slutat på jobbat dom senaste dagarna.
Igår var vi färdiga 12.15. Idag 12.44. Och igår hade vi ändå 300 gäster (varav 200 var ryssar som tar mat åt 10pers/per person.) Och idag hade vi 225 bara men en buss på 50 var innan jag började och sen en buss på 90. Men de vart inte ens panik. En skön dag.
Även fasst jag fått sko skav. Som jag precis i vanlig ordning kliade upp igår.
Att jag inte kan låta mina sår vara. Nästan så mina ärr på arm/mage skriker åt mig att klia upp dom eftersom de kliar så mycket...

Inga kommentarer: