torsdag 21 januari 2010

Hem

Jag längtar hem så himla mycket just nu. Har nog inte längtat hem så mycket på länge. Det här är jätte jobbigt. Folk vill bara prata och jag vill bara hålla för öronen.
Jag vill ha ett år tillbaka.
Jag vill ha Stelpa för alltid. Det är verkligen hon som stått brevid min sida. Till ett djur kan man verkligen beklaga sig. Man kan säga allt. Även fast jag tänker när jag pratar med henne så kan hon inte säga något till någon. Hon är den enda jag kan lita på till 100%. Nu åker jag ifrån henne i 4 veckor. Kommer känna mig som världens sämsta bästa vän. :'(
Och nu har jag ingen att prata med om det heller..
Om folk bara kunnat läsa tankar. För de är där inne jag får ihop alltihop.

1 kommentar:

Ida sa...

Förstår precis hur det känns. Är alltid ifrån Sam och varje gång jag måste åka så rinner det alltid en liten tår :( känner mig dum,elak och som världens sämsta hästägare varje jäkla gång. världens jobbigaste känsla. Men, brukar tänka på att hon har kveikja och dom trivs ihop så hon borde inte lida allt för mycket ändå.