måndag 4 januari 2010

Måndag

Sista dagen för lovet jag är ledig då. Förutom helgen :(
Jobbar Tisdag-Fredag. Inte lika roligt. 200 ryssar och 100 barnfamiljer typ.
Idag var jag i Mora iallafall med Carro. Handlade lite knorr till hennes hage och ett par skor till mig.
Har nu 3 par likadana skor.
Ska göra så att de paret har jag hemma i älvdalen eller något. Så behöver jag inte komma ihåg allt. Likadant med serv.byxor också.
Snart ska jag iallafall ner på byn en sväng och kolla läget och slösa pengar.
Ganska hemskt. Men har gjort upp att jag iallafall ska spara 100 kr först i månaden och sen sätta in mer om de inte gått åt till mat.
Ska spara så mycket jag bara kan.
Hade velat kollat på Glee eftersom jag inte har gjort de än och Linnea hyllar de nästan varje gång vi pratar. De börjar kl 15 men jag ska jag åka kvart över så de känns inte som jag hinner.
Får väl få hem dom genom internet eller något.

Inga kommentarer: