onsdag 20 januari 2010

Dagens bästa

Kom hem och slog på tvn som vanligt innan jag åkte iväg till Stelpa.
Vad är de jag ser då om inte Mix Megapol reklamen på Kanal 5.
Så himla typiskt! Går inte att förklara utan måste ses. Säger bara Anders Timell.
Den gjorde min dag. Förutom Stelpa som var undebar idag också.
Det andra bra var att Guide och Reseledar gruppen fick SJUKT mycket beröm för våran SM uppgift som var en konferens förfårgan början till slut utav Anneli. Ett bra jobb helt enkelt.
Vad mycket beröm kan göra. Jag är inte så van att få beröm utan berömmer mig oftas när jag gör något bra. Som i måndags, när vi hade badminton på idrotten. Jag ägde den hallen. Tycker jag iallafall. Från att ha gått som ett fån de övriga idrotts lektionerna till i måndags. Vet inte vad som hände men jag kom till final runt 3-4 ggr på rundbadminton. Sen spelade vi dubbel då jag och andrea var ett lag. Vi vann över killarna 4 utav 5 gånger.

Inga kommentarer: