onsdag 13 januari 2010

Sofia H och Carl Philip B

Läste precis skvaller. Att vår käre prins Carl Philip Bernadotte och älvdalsbruden som varit Miss Slitz och Paradise Hotel deltagare för typ 3-5 år sedan,Sofia Hellqvist.
Att de ska ha något på gång. Att de sets ute. Roligt. Men tror iiiinte att de håller om det skulle ha varit något.
Förövrigt trodde jag hon har varit i Afrika de senaste månaderna som volontär.

Jag vet vem som är veckans pinsamma iallafall. Andrea Garnäs. Hon visste inte att Carl Philip är lillprinsen!

Annars har jag inte gjort så jätte mycket. Frysit för de mesta. Fika sugen 24/7 är jag också. Så himla gott.
Har inte ridit på 2 dagar heller. Men imorron åker jag troligen och rider en kortis.
Min lilla darling!
Men nu är de American pie Band Camp på 6.an.
Ska hitta något att äta till.
Mannagryns gröt kanske.

Inga kommentarer: