måndag 30 januari 2012

We are a wild bunch

Kan börja men att berätta att jag har haft en helt fantastik helg.
  Började med att gå till the Horse Guards i Tillington och sen till the White Horse med Ollie och Hannah.
Upp och jobba på lördagen såklart. Svängde in på starbucks underdagen utan att riktigt göra något.

Mötte upp Ollie och Chris på the Queens Head. Visade sig att Chas, Milla, Scott och Ed också skulle ner till Brighton så vi teamade upp oss och tog en bil. Hannah körde.
  Började med ett par Heiniken på Riki Tiki eller något liknande. Någon bar med random music. Vidare ner till Madame Geisha med Chas och Ed. Där träffade jag på 3 italienska killar men orkade inte stå i kö då den aldrig rörde sig. In på någon större pub precis brevid där namnet börjar på M. Här börjar mitt minne svikta. Vet att jag tog kort på ett par större tjejer inne på toaletten, dom var ifrån Portsmoth och firade en kompis födelsedag. När dem stängde gick vi ner till Seafront och in på Coalition. Hittade en kille ifrån Singapore och Indien där i kön. Det där med att lära känna nya personer i en kö är för att jag förklarade för Chas och Hannah att det är det bästa med kö men dom trodde mig inte så fick bevisa att det är så det funkar.
  In på Coalition iallafall och hur UNDERBART som helst. Housemusic dock vilket svider för jag älskar att sjunga när jag väl är igång. Där spenderade jag pengar och träffade nya människor. Yes, jag vart ordentligt packad faktiskt men jäklar vad kul jag hade. Tydligen tappade dom bort mig ett antal gånger och när klockan närmade sig 4 så ville jag inte ens gå hem.

   Just det, vet inte vad tiden var men fick in en glasbit i foten, gjorde blodmärken på den fina turkosa väggen utanför toaletterna. Tydligen blödde det på rätt så bra, sjukvårdare kom osv. Såg imorse att glasbiten gått rakt igenom skon. Det jag kommer ihåg att jag kände en jäkla smärta så limpade iväg till kanten och kände efter och drog ut biten och halvsprang till Hannah som drog med Chas och Hannah fick lov att gå där ifrån. Tror inte att hon gillar blod lika mycket som jag. När jag vaknade upp runt lunch på söndagen så var benet blodigt osv. Jäklar vilken natt.

Hade hamburgare på Bonnies runt kl 4.45am. Chas tvingade på mig att ha chili saucen till mina french fries och jädrar vad den sved.
Tror vi kom hem vid 6 på morronen.

Himla fint sår vart det iallafall. Nu är det mest mörkblått runt omkring.
Söndagen spenderade på the Queens Head open mic night. Några vänner spelade. Avslutades på ett Curry house i Storrington med gänget. MMMM vad gott det var. Spicy!

Inga kommentarer: