måndag 23 januari 2012

THA WEEKEND

Sitter här som vanligt och chillar med min lilla vän. Katten.
  Har inte hänt så mycket idag. Har hela helgen väntat på att få åka och rida så tog en långtur idag, vilket var skönt.

Helgen rann igenom som vanligt. Fredags åkte jag till Harvester och hade middag med Kerry. Åt Steak som var torr fast jag bad om att få den blodig. Så åkte vi till en pub i Midhurst där de spelar helt ok musik. Planerade att spendera lördags natten (denna vecka9 någonstanns i Chichester eller Bognor Regis. På vägen hem ringde Hannah och vi åkte till Nick's hus i Shipley där vi hängde med Nick och Alex.

Lördagen jobbade jag såklart någon timme. Kollade på rugby. Pulborough vs Croydon. Croydon vann med 31 - 19. Åt Butternut squash soppade som Will och Ollie kokat ihop. Med Jarlsberg ost på baguetten. Hamnade i Norge litegrann där. Dock hade dom ju inte osthyvel så det var rejäla bitar.
   Rising Sun på kvällen, inget speciellt hände förutom att någon snortade kokain på bakgården. Daily Life. Hamnade hos familjen Limpus efter stängning där så fort jag kom in genom dörren och fick träffa Henry's föräldrar var det "Hon är Tracy Portmans nannie" så de enda jag sa var att berätta inte att jag var här och vart full. Haha, men berättar de nog för henne imorron faktiskt. Eftersom dom bor 5min promenad ifrån mig gick jag hem efter en galen natt.

Söndag GICK jag och hämtade min bil vid puben. Efter att ha spenderat en natt med kedjerökande (observera att jag inte rökte, jag var den passiva rökaren) inomhus med min astma gick det inte så bra att power walka uppför backen. Dock var jag lite bakis och trött också. Hade en liten stund där jag trodde jag skulle svimma. Har gått upp för den backen många gånger men aldrig blivit så trött eller svimfärdig som då.
  Spenderade resten av dagen i sängen och liknande. Åkte och åt chips (de engelska) på puben för Hannah var hungrig och hade en dålig dag. Tänker inte ta upp vad hon gjorde den natten för de är för dåligt för min blogg.

Inga kommentarer: