måndag 16 januari 2012

Hej

Har uppstått något av fanatiker på facebook bara de senaste minutrarna.
Vad jag gissar är att Rolf-Göran Bengtsson vann Jerringpriset för året idrottare? Detta kom jag på utan att googla eller liknande utan endast kommentarer och statusar ifrån Facebook. Jäkla dektiktiv, bättre än Holmes.
  Anywho, det är Djurmänniskorna emot människor om aldrig fått kamratskapen ifrån ett djur. Jag har ingen aning om hur det gått för R-G B förutom OS pallen för 4 år sedan? (var de verkligen så länge sen??) eller var det världscuppen? Jag vet inte och jag vet inte heller vem Hellner är för jag tycker att sport kan va ett av de tråkigaste sportarerna att kolla på på tv.. Det är iallafall dom två som de flesta kommenterar om på facet. Lite underhållande om jag får säga.

Inga kommentarer: