fredag 6 januari 2012

Veckan som gått

Efter att ha landat i England och West Chiltington/Gay Street/Pulborough fick jag utstå 13c värme i min lägenhet under ca 24tim tills jag fick tag på mannen som fixade the boilier så vattnet kunde kokas upp och jag fick värme i elementen. Så gick det ytterligare 24tim tills hela Gay Street fick strömavbrott medans min familj var ute så vart jag själv i hela huset utan värme i ca 4tim. Kunde inte ens tvätta händerna i varmvatten. Så satt framför AGAn som går på gas och läste en bok. Så kul fick jag ha det tills de kom hem och vi spelade UNO. Förövrigt kom de inte ens in genom grinden in till "gården" då den inte gick att öppna.

Och idag har vi mest varit ute. Skateboardparken på förmiddagen sen raceade vi till Fishers Farm Park efter lunch. Trodde att de stängde kl 3 men visade sig att det var kl5 så vi han med att få en Foppa toffla ner slängd i en av dammarna, åka Bug Ride, Ghost Tunnel, Big Red Tractor och allt annat det har där. Helt ok att spendera en dag där. Skönast är det också att det är någon dom vill spendera pengarna på, tvärtemot en annan familj jag vet. Tror jag betalade runt £10 per person eller liknande. Vilket inte faktiskt alls är så mycket!

Inga kommentarer: