lördag 28 januari 2012

War Horse

Var och kollade på War Horse förra tisdagen med Kerry. Helt otrolig film. Många har sett pjäsen och sagt hur bra den var så hade lite högre förväntningar än vanligt (även fast jag sagt att man ska gå in i biosalongen utan förväntningar eller liknande)
  Handlar alltså om en pojke och hans vänskap till sin häst. Som blir såld till engelska armen i Andra Världskriget osv osv. Man visste ju att dom skulle återfinna varandra till slut och oj vad dom gjorde det. Det var nog under den tiden jag insåg hur mycket jag älskar min häst. Att om jag säljer henne och hon kommer till någon som säljer vidare och till någon dålig och vi ändå inte hittar tillbaka till varandra.

Men om man säger så här; helt klart värd pengarna för er som går på bio. Jag fick rysningar inom dom första 5min. Vet dock inte när det kommer ut i Sverige.

Inga kommentarer: