måndag 23 januari 2012

Bilder

Första gången jag vann på chess. ( jag vet ej hur man stavar de svenska ordet shack, chack? så istället för att stava fel och få påpekningar om det så kör vi på de engelska)

Jack Wills, Chichester, helt underbar affär men helt underbart hus. Omklädningsrummen är stora som rum med sängar och böcker m.m i sig

Min favorit kompis solade

Världens bästa bil för tillfället. Helt oacceptabelt lortig enligt vissa, jag säker mer älskad.
Var och tvättade den och fick den städat innuti så nu doftar min lilla Ford citron!

Känns som om ryssarna behöver korta ner sina ord. Trippelt så långt som de övriga språken

Helt underbar Cookiedough Sundae på Harvester

Pulborough vs Croydon

Hittade svenska flaggan inne i rugby klubbens hus, tydligen kom Svergie 3:a i EM förra året

Många tvåor, nollor och ettor.

Älskar får med svarta huvuden. Hur mycket mer gulligare är dom inte är de vanliga

Inga kommentarer: