torsdag 29 september 2011

Torsdag

Chillar väl runt här i "the indian summer" som råder här i England. Shorts och linnen är det som gäller. Inget speciellt händer annars. Jobbar som vanligt.
Angelica har tittat in i byn och bor hos mig en vecka nu. Introducerade henne ganska hårt till mitt liv här med Willie Austen på the riser på kvällen. Sen helt random hamnade jag, hon, Hannah, Michael, Ed, Pete och Steve på Thursdays studentkväll på tisdagar. Helt sjukt var det men hur kul som helst. Tror vi kom isäng 6 på morronen. Otur för mig att jag skulle upp och städa köket innan Tracy kom hem kl 10. Men så bra som jag är fixade jag det helt enkelt. Tog runt 20min att göra allt sen kunde jag inte gå och lägga mig så fixade lite tvätt och allt sånt där.

Så nu sitter jag och väntar på att poolmännen ska bli klara med skyddet och Hannah och Michael ska komma och chilla i solen.

Gott Nytt år alla judar förresten!

Inga kommentarer: