tisdag 13 september 2011

Weekend


Har hänt ganska många spännande saker de senaste dagarna.
   Först var det ett "leaving-Party" för Tom Pepper på the White Horse. Jag, Hannah och Sam kom dit lite efter 10pm kanske. Det var så mycket folk och bra musik och blablabla. Visade sig att jag kände ganska många. Stackars Hannah, för jag vart stoppad överallt och försvann vissa gånger. Men introducerade henne för Dean och Kevin så hade hon ju Sam också. Slutade med att det var 3 polisbilar utanför och några vart arresterade så de slängde ut typ hälften och sa att de stängde så jag var på väg ut tills Alex stoppade mig och berättade jag jag skulle stanna inne. Visade sig att vi vart VIP så de var kanske 20st kvar.
   Mycket senare beslutade sig Dean, Hannah, Kevin, Dave och jag att åka till Chichester för att testa lyckan på Thursdays, men de var för sent så Bognor Regis och sen hem. Jag körde som vanligt för jag fick lov att gå upp på morronen och jobba och köra Inigo till ett party i Holmbush Farm. Fick med mig Dave hem för han slutade med en mobil utan batteri så han kom inte in hos Tom där han skulle sovit.

Lördagen jobbade jag ungefär hela dagen fast jag inte skullat de men kunde inte låta en trött Inigo gå och kolla på fotboll så hängde med han tills jag somnade framför Svampbob Fyrkant. Satt barnvakt på kvällen och där väckte Isaac mig när vi kollade på X-Factor. Himla trött jag var.
  Pratade med mamma på Skype, där hände det lite, för plötsligt kom en av katterna in med en levande mus och lekte med den tills han åt upp den mitt framför mig. Medans jag åt en muffins.
   Någon minut senare tittade en igelkott in, vilket tydligen är vanligt, han kommer varje dag och äter lite kattmat.

Söndag jobbade jag morron, gav frukost och fixade lite. Som de felsta vet så tar jag ut min"hangover" dag 2 dagar efter en natt uten (oavsett om jag drack eller inte) så låg på soffan mest hela dagen tills jag gick till puben på kvällen.

Måndags städade jag min lägenhet och fixade lite.

Inga kommentarer: