onsdag 7 september 2011

Onsdag

Finns inte så mycket att skriva faktiskt. Hänger i "tvättstugan" där jag har två stolpar uppkoppling, eller en ibland.
Idag har jag strykit, gett Inigo och Cosmo mat och sen badat dom. Pretty simple.
   Eller var och red också. Hittade lite vilse men kom ut på rätt väg. Fick lunch hemma hos Hannah så åkte vi till Billinghurst då hon joinar gymmet. Troligtvis kommer jag in där också om jag fixar en engelskbankkonto vilket jag ska göra när jag får min första cheque. Javisst, blir betald med cheque nu för tiden, eller om de stavas check inte vet jag. Får se hur många sådana jag kommer ha liggande lite överallt.

Vad annars händer i veckan/helgen då? Blir något going-away party på the horse på fredag för någon som åker till usa och ska gå i skola. Så vi tänkte crasha det partyt. Frågade tillomed Tracy om lov att vara ute lite senare på fredag och att jag inte skulle bli full. Hon sa bara gå, ha kul och drick några drinkar. haha
För somsagt jobbar jag lördags morronar.
  Så sitter jag barnvakt på lördag fram till super sent eller vad hon sa så övertar Willows gulliga rosa rum övernatten. Så låter jag Tracy och Piers "sova ut" på söndag morron så ska fixa frukost m.m och senare åker de på bröllop!

Ungefär så ser det ut.

Inga kommentarer: