lördag 3 september 2011

Lördag

Okej, Kan börja med att berätta att jag har inte har någon internetuppkoppling i min lägenhet änsålänge. Så skyller på den dåliga updateringen på det, tyvärr.
  Har iallafall flyttat in på Gaywood Farm officiellt. Det är helt otroligt här. Plockar färska ägg på morronen. Tomater, Morötter, Meloner(!!), majs, björnbär, hallon, potatis, pumpa ungefär allt ni kan tänka er nästan. Det fräsigaste är nog ändå hasselnötterna vi springer och plockar lite då och då. Önskar att jag åt dom men har inte börjat än. Men de är väl som ägg, börjar smått med omelett och ska nog fortsätta med scrambled eggs.
   Bakat min första Sponge Cake med hallon och björnbär ifrån landet. Barnen är helt otroliga, så himla mysiga från första stunden. Cheeky Monkeys är vad dom är. Det bästa är att man kan skämta med som på ett sarkastiskt vis.

X Factor har börjat så har ingen lust att forstätta skriva så godnatt och berättar om allt annat någon annan dag.

PUSS

Förövrigt pratade jag lite för mig själv idag när jag sa något, insåg efter några meningar att de var på engelska. Inser att jag inte pratat svenska sedan måndags tills idag då mamma ringde upp på skype. SKÖNT

Inga kommentarer: