söndag 2 oktober 2011

Söndag

Usch jag är så dålig på det med att blogga ska ni veta.
Angelica är här för en vecka ungefär, lite till och från. Vi har varit på puben, Thursdays, Brighton, Little Hampton och bara chillat i poolen i det här sommar vädret. Brännt pannan har jag hunnit med på köpet också. Men vad vore inte en sol utan att Julia bränner till?
  Men jag lever och far iallafall. Hel pank är jag också. Funderar på att dra in på maten vilket jag troligtvis också ska göra. haha, nä. Jag ska spara spara spara så mycket jag kan.

Men vad har hänt? Faktiskt inte så jätte mycket. Nya spanska Au-Pairen Irene kom i fredags natt så tog henne till Brighton på rund tur. Den rundturen vart att sitta på en italiensk restaurang och vänta på den dåliga servicen och sen ut till havet.
  Idag var jag Hannah och Angelica till West Beach i LittleHampton och låg i solen och hade det bra. Jobbat har jag gjort också. Inte så super mycket men det har gått bra. Inget speciellt. För det mesta blir det endast kl 3-7 under vardagarna om jag hämtar dom på skolan. Annars kl 4-7 med undantag från Torsdagar då det är kl 5-7. Lördagar blir det kl 8 till efter lunch. Jag har en del fritid att ta ut.
  Men imorron så ska jag upp på min lediga dag och ta Land Rover Discovery 3 och köra School run för Tracy har försäljning som hon ska pyssla med så det blir jag som tar mega bilen. Så fort jag får ork så ska jag försöka lägga ut lite bilder också.

Inga kommentarer: