lördag 3 september 2011

The List


BRUKAR DU KOMMA I TID:
Jajamen

HAR DU BRA KONDITION:
Näej, men skyller på min astma. Fast jag har faktiskt ansträgningsastma - ask my doctor, got it on paper!

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

hm, tisdags kanske?  annars lördags/söndags

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött och allmänt uttråkad.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Något färgglatt eller vita tröjor och mörka jeans

KAN DU LAGA MAT:
Ja

VAD PLUGGAR DU:
Något kul inom en liten framtid kanske
BLIR DU BRA PÅ KORT:
På Miisas kamera

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
öhm, helt allvarligt talat kommer jag inte ihåg faktiskt. Isprinsessa vettni

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej, för jag var helt ärlig

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Inte den bästa men funka väl

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Apple/mango juice från tesco

ÄR DU NYTTIG:
Nja, jag gillar kakor
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Jajamen

ÄR DU BLYG:
I början

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
07.30

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Något Wii spel. Super Mario Smash Bro's  eller va det heter. 

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Gillar Super Mario Galaxy när de inte är för svårt. Mina nerver håller inte

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
2 buddies sen börjar jag bli för pratig. 4 så är jag helt suverän

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Inte vad folk sett

JAG SOVER:
Helst i sängen men en bra film

VAD SA DU SENAST?
Goodnight

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Musik o motor all the way

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ringer inte längre. Men har varit mamma och nu för tiden brukar Miisa råka ut för det på facebook

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En bästa vän i det här landet

HAR DU SNYGGA SKOR:
Duger men vill ha mer 

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"morning, Yes i did" då Inigo frågade om jag sovit bra första natten i lägenheten

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Min nya säng

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Mamma Mu

HAR DU KÖRKORT:
Yes indeed

ÄR DU ENSAM NU:
Yes

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Att på riktigt börja jobba och komma in i alltihop

Inga kommentarer: