torsdag 22 september 2011

thursday night

Började med att jag och pojkarna gjorde popcorn. Mycket smör. Sen såklart ville de ha socker på. Så nu har jag ätit mina första sockrade popcorn. Helt ok faktiskt. Visst, toffee popcorn är de bästa sen salta och sen sockrade.
Sen kan jag berätta att jag har nog sötaste pojken. Började med att vi låg i hans säng och han fick läsa för mig (jag sitter barnvakt det är därför jag la dom) och han ville ha en "cuddle" en liten stund. Sen gick jag ner och fixade tvätten. Så kommer Inigo ner och kan inte sova så vi sitter och kollar på tv en stund. Sen ber han om att jag ska komma och "have a snuggle" och jag är ju inte den som säger nej. Så vi låg där i hans lilla säng och myste. Kliade på ryggen. Så nu ligger han där, på rygg och sover. Jösses vad jag tycker om dom redan :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: