onsdag 31 augusti 2011

Onsdag

Tänkte berätta att jag har kommit fram säkert. Endast 20min försening vart det och James plockade upp mig på Gatwick och vi åkte till puben och hängde. Sen åkte vi till Cranleigh och skulle se om Will var på jobbet men han var ute för att kolla på något hus eller något sådant.
   Träffade Hannah och Lina på kvällen och lite annat folk. Super skönt att vara tillbaka! Började planera iför Halloween med pubgänget och tydligen går alla All-in på kostymerna så jag måste börja planera snart. Kanske blir det "svensk-sommar" men regnrock, gummistövlar och en regnhatt med en gullig klänning under. Men inser att det regnar ju mer här i england så ska nog tänka om lite där. Förslag tags tacksamt emot!

Tillbringade några timmar på mitt nya jobb också. Känns jättebra. Mycket nytt såklart så blir lite nervös men helt underbart hus. Spenderade några timmar endast eftersom dom skulle iväg. Flyttar in i gästummet imorron och min första officiella dag ensam blir på fredag!

Inga kommentarer: