fredag 13 maj 2011

Sry

Jag är en ganska ärlig person, jag skojjar och har mig. Jag har ärligt talat inte velat skriva här. Mitt mellanslag är totalt nere i skiten. Jag fick tejpa,TEJPA ihop så den funkar. Man får liksom trycka till ordentligt så det blir något  annars sitter allt ihop och det blir jobbigt för er att läsa.
Men måste bara säga en sak. Rob, Oscars piano lärare var här igår. Visade sig att han ska till RADIO 1 BIG WEEKEND i Carisle i helgen med sitt band och spela på lördag!!! De enda jag kunde säga var "I'm SO jealous". Visserligen ska han spela, men tänk: Swedish House Mafia, The Script, Tinie Tempah, Foo Fighters, Bruno Mars, Lady Gaga, Taio Cruz, Olly Murs, Black Eyed Peas, Friendly Fires OSV på en och samma plats under en helg. GALET var avundsjuk jag är.

Fick ju bara lov att ta kort på mina naturliga lockar. Yes ni läste rätt. Jag sov mig till dessa lockar i  hela håret. Dock syns om inte så bra på bild.

Barney, Milla och jag matade ankorna i Arundel. Dom år ur handen på mig!!

Liten del av Arundel Castle!

Min snygga lagning

Vad har jag annars gjort under veckan jag inte skrivit för min strejk mot mellanslaget?
Jag har varit på the Crickiters Arms i Wishborough Green, the White Horse och jobbat.
Silverpeggan hämtade jag hos verkstaden igår och just nu går den utmärkt! £209.98 gick det på den här gången.

Inga kommentarer: