söndag 8 maj 2011

Bilder

Lägger in lite bilder i oordning från Sverige och lite sånt där.

När jag kom hem inatt ifrån Sofia så klättrade det en mask på husväggen.
(jag vet fortfarande inte vart min facination av att ta kort på djur kommer ifrån maskar, larver, kossor allt)

Fam Kolmodins Pulla som kommer fram varje påsk som jag älskar.
Måste förövrigt även säga att jag vart äggmästare iår igen! (knäcker äggen mot varandra etc.)

Underbara Carro och våran andra tårta. Jag ville inte ha chockladen men den skulle prompt vara där..

Detta har vi för oss när man är för trött för att bara sitta i solen.

Om någon är intresserad har jag en full låda med bara tidningar med årgångar av Vecko Revyn, Solo, Glamour, Cosmopolitan och skvaller tidningar.
Min låda, min stolthet. Den är så tung att jag inte orkar dra ut den mer och det går knappt att få in den igen.

Snappade in 13:37 på tåget mot Stockholm. 
Eliiit

Hade inte Stelpa varit den bästa hästen hade den här vita springaren varit det. Cooling som alltid kommer ha en bit av Stelpa i sig. (Det är han som åt Stelpas örontipp)

Insåg att i vattenmelons Jelly Beanen så är den röd innuti. Varför jag la till Top Bananan intill vet jag inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Köp compeeed. Kram/mamsen