onsdag 4 maj 2011

korvens

Istället för att vara rolig och lägga ut ännu fler roliga historier så att man skrattar så man gråter så kan jag berätta att jag landade säkert på Gatwick i måndags. Åkte tåget till Pulborough och bilen till West Chilt.
Sen var de bara att packa upp och strosa runt. Puben på kvällen.
Jobba på tisdagen, puben på kvällen/natten och jobba idag igen.
Typ vad jag har gjort. Oscar hade cricket match som gick super bra. Vart matchens lirare antar jag om man översätter det. Det var inte dåligt av killen som har hjärna. Lite stolt var man ju.
Däremot när han förklara var cricket är (nej det är inte då man slår bollen mellan järn grejer för att komma till en pinne med färger på och tillbaka...det är krocket..) men det var ju omöjligt.
Man står två med slagträet och en kastar och sen ska man slå och springa fram och tillbaka..
Det är som Harry Potters Quidditch men quidditch är lättare att förstå..Cricket är cricket, något jag kan kolla och låtsas att jag förstå när dom får poäng men i själva verket när jag frågar om det är det på helt andra grejor. Som Amerikans fotboll..

Inga kommentarer: