torsdag 5 maj 2011

Word

Hörde att ni har de lite kallare där hemma igen. Snö vissa dagar och kalla nätter. Idag var det runt 21c. Men det blåste lite kallare så det var jeans och en baggietröjja.
Heter det baggietröjja så som det heter baggiebyxor, eller det gammalmodiga ordet hängbyxor.
Älskar iallafall min baggietröjja. Den är tunngrå stickad tröjja ifrån Gina Tricot. den var inte så stor när jag köpte den men nu är den så stor att jag måste ha ett snöre runt midjan så den inte hänger i knävecken. Men så mysig är den.
Annars har jag städat idag tog bara undervåningen och gjorde det lite prydligare och strosade runt och lyssnade på Bruno Mars' Doo-wops & Hooligans och The Scripts' Science & Faith. Även försökt hittat Friendly Fires men inte orkat kolla så noga.

Igår kväll låg jag och kollade på Desperate Housewives och sista avsnittet av The Only Way Is Essex men somnade vid andra reklamen och vaknar upp 10min efteråt vid 23.30 någongång och ser att Angelica skrivit på facebook om skype date och jag är inte den som säger nej så satt och kollade på henne och snackade skit. Ja, jag avstår att vara full koncenterad på TOWIE (jag somnade so what, jag gillar det ändå) för att prata med min vän. Det så mysigt att kunna prata med folk! Jag gillar att lyssna på röster. Det är nog därför jag är sån bra lyssnare och pratar inte så mycket själv.
Okej, det där kom kanske inte ut rätt för de flesta som känner mig vet att jag inte är en sån bra lyssnare utan hamnar oftast i andra tankar och jag älskar att prata och ju gladare (fullare) jag är ju pratigare är jag. Men jag gillar att lyssna, kan inte hjälpa att jag är en tänkare.

Inga kommentarer: