onsdag 25 maj 2011

Freedom

Hade min sista kväll av frihet igår för en vecka framöver!
Idag åker Karin och Dave till Cornwall för vandring fram till måndags kväll. Så det blir jag och barnen nu. dvs ingen pub för mig. Men som jag sa till Miisa igår när vi möttes upp:
Om Julia inte kan gå till puben, får puben komma till Julia. Så hon dyker nog upp någon kväll.
Så somsagt, har barnen 24/7 nu. Sofia kommer och håller mig sällskap fredag natt. Eller jag byter ut Oscar mot henne för Oscar ska på sleepover hos Harvey.
Får ta och dricka cola med citronskiva och sätta mig vid bänken och låtsas att jag är någonannanstanns. Eller eftersom jag inte kör så kan jag dricka vad som helst. Men eftersom det är väldigt lätt att bara ta något att dricka   som en öl igentligen bara så där i veckan och jag har lovat mig själv att så långt det går bara ta det på helgerna. Sammasak som med godis.

I söndags förresten, åkte till Portsmouth med Sofia och kvinnogänget och gick på Pizzaexpress och drack vin för Sofia fyllde 19år! Hennes första vinglas! Hade det super trevligt. Satt där vid havet och såg de stora färjorna komma in och lämna. Dum som jag är glömde jag att ta kort. Typ första gången? Jag har ju ändå kameran med mig överallt. Stupid Stupid Stupid. Men jag har det färskt i minnet!

Sofia @ St Pauls Cathedral

Inga kommentarer: