söndag 15 mars 2009

you're dead to me

godmorron.
Har en härlig dag och inte en fullt så härlig dag igår.

Började dagen med att gå och kolla på J16 matchen med Angelica. De gick ju bra. De vann.
Så gick vi hem till mig och red på i ca 2 timmar. kanske inte så fullt så länge men ca.
Sen kom Andrea med min mobil som jag glömt hos Angelica så jag vart jätte glad.
Så åt vi mat. Potatisgratäng på påse(jätte gott) och fläskfilé.Så tog vi lite kort med fjärrkontrollen.
Så vet jag inte riktigt vad vi gjorde. och jag skuttede iväg för att hämta något. Hade mjukis byxor.
Så trillade mobilen ut. Jag trodde att de var helt okej med den eftersom jag tycker den är tålig.
men inte, skärmen är typ helt förstörd. Kan bara se i ena hörnet. Så får lista ut vilka som skriver sms och ringer och liknande.
och jag älskar verkligen den där mobilen. Jag har haft den i 1½år och har inte velat byta ut den någon gång. Men nu blir jag så illa tvungen för troligen så finns ingen garanti kvar. Och en ny kostar lite mer än 1000 eller något.
Och jag måste verkligen spara mina pengar nu.
Är så bedrövad :(

Hursom helst.
Kollade på melodifestivalen men Andy och Angie. Helt bedrövligt. Men de var bättre att hon Malena vann än Caroline Af Ugglas. Den låten är ju helt borta.
Sen skulle vi kolla på American History X 00.20. men jag låg och halv sov hela tiden och kollade ibland. Så var de jädra reklamer som man inte hade orkat hålla sig vaken i. Så ska kolla på den som vanlig film någon gång.

Och nu är de söndag. Ska iväg till Mora vid 14.49 och hälsa på apu.platsen.
Så åker jag hem och byter mobil :'(

Inga kommentarer: