fredag 20 mars 2009

Rolit

Har lagt till en nedräkning som inte syns helt till vänster på sidpanelen. Men de är dagar för nedräkning till London iallafall. :)
Om andra också är nyfikna.

Men är iaf i Leksand nu över helgen. Börjar vid 10 eller något imorron så måste ta tåget här ifrån eftersom skit buss 170 bara går 2 gånger på lördagar till mora.
men men.
Får en liten sov morron iaf. :)
har annars gått upp runt 5 varje morron för att hinna med bussen som går 6.3o.
Överdrev lite kanske. går upp runt 5.15.
Så är jag i mora vid 7,30.
Så jobbar jag fram till 15.00.
Har bestämt att jag aldrig ska bli städerska på mora hotell på hel tid iaf. Okej några veckor om man får betalt. men annars inte :/
Men men. Typ sista städ dagen imorron.
Sen är de två eller en dag sista veckan också.
Och imorron får jag träffa mina gelehjärtan! Har inte träffat dom på en vecka. Men känns jätte länge!!
Var in och köpte 4.de Twilight boken idag,Så länge vi andas.
Läste sista sidan så jag vet vad som händer.
lite grann iaf. De var inte så många meningar. Men hade inte klarat av att fortsätta läsa (är på första bara) om jag inte fått reda, Hade tvigat ut angelica och andrea annars.
Men kan säga att jag blir mer och mer kär i Edward Cullen för varje mening! :)

Inga kommentarer: