måndag 23 mars 2009

:'(

Om de är någon som läser Twilight böckerna och inte vill veta hur de går i andra boken sluta läs! :P


Om musiken i Twilight + att man får höra Rob Pattinsons 'riktiga' röst och dialekt.



Låg och läste När jag hör din röst igår kväll. Allt är jätte bra i boken.
Roligt när Bella får sin bilstereo och kartongen är tom och Emmett är redan ute och installerar den i hennes bil så var de lite roligt :P
Men. När hon skärs sig och blodet börjar rinna och allt går snett.
Trodde att de var väl inte så mycket efter de.
Men när Edward säger till Bella att familjen ska flytta så öppnas kanalerna.
Tårarna bara rinner från ögonen. och stopp tar de aldrig heller.
Tror kapitlet heter Slutet eller liknande och var ju ett antal sidor. Kunde inte sluta gråta.
Tänk om jag hade setat på tåget eller liknande och läst. Skulle nästan börja läsa de kapitlet på tåget igår men orkade aldrig.
Fy tusan va pinsamt om jag hade läst. Kan ju inte sitta och läsa och stört grina typ på tåget ;P
Hur hade de sett ut.
Men hur som helst. Jag var jätte ledsen. Inte vet jag om kroppen reagerade att jag behövde gråta men de var stört floder :/
Ska iaf läsa mera ikväll.
Vill inte att de ska ta slut för fort så vill inte tok läsa. Vill dra ut lite på de så jag har något att längta efter så dom här dagarna kan ta slut så jag får gå hem.

Inga kommentarer: