måndag 30 mars 2009

usch

Jag satt på bussen som vanligt i morrse för att åka till Mora.
och jag var såklart trött så satt och typ hållda knappt ögonen öppna. så var de lite fullare på bussen än vanligt. inte så att de var proppat utan alla hade ett varsit säte typ.
och såklart kommer en kvinna(40-50 troligen) och sätter sig brevid mig. Hon är lite stor också.
och hon verkligen stinker rök.
jag får ju 'skyla' näsan för att andas typ. De var hemskt. Så börjar hon tugga jordgubbs tuggummi. och de är den värsta smakkombinisationen om finns. Rök + jordgubb. usch. jag höll på att spy tillslut. så skulle jag sitta brevid henne i 45 min till.
och när de svängde i kurvorna så kom hon närmare och jag satt tillslut och tryckte upp mig mot fönstret med fingrarna i näsan lite snyggt.
De var hemskt.
För att göra de lite bättre så höjde jag musiken i mp3n för att kanske 'skrämma' iväg henne men lite för hög musik,men troligen tyckte hon att jag var helt sjuk som satt där med handen i ansiktet och skränande ur öronen. men de funkade inte :(

Inga kommentarer: