söndag 22 mars 2009

Twilight

Är på andra boken nu.
Som jag vet inte om jag har sagt de förut men..
jag såg filmen Twilight innan jag började läsa boken. Och jag hade bara hört talas om den och sånt.
Och de var väl inget speciellt med det tyckte jag. Edward Cullen var ju förtusan en vampyr och såg inte alls så jätte bra ut.
Men..så började jag läsa första boken.
Och kan knappt släppa den ur mina tankar.
Men blir bara mer och mer förälskad i Edward för varje mening.
Så när jag såg första filmen så var de inte världens bästa kvalite utan de var filmat från en bio tror jag.
Så hade Angelica fått hem en ny härom dagenmed jätte bra kvalite så jag och Andrea dök upp hos henne igår och skulle kolla(Andrea är också förtjust i honom).
Och de var bara 'Hallå där' när man såg honom.
Ögonen,läpparna,underarmarna,klockan,käkarna,Allt.
Så nu är jag inne på andra boken. Den filmen tror jag kommer ha premiär samtidigt som i USA den 20 November.
Men jag köpte ju senaste boken (fjärde i ordningen) så har läst sista sidan typ. Så vet lite grann vad som väntar mig ;P Kan ju absolut inte låta bli.
Så nu ska jag väl fortsätta läsa så jag kommer dit någon gång.

Kan för övrigt säga att min framtid ser jätte ljus ut om man räknar vad Angelica o Andrea säger iaf! :D Hoppas!!!
Har haft så jädra många kommentarer igår så kommer inte ihåg hälften. Tack för en underbar kväll iaf!!
Hoppas Angie vaknade mysigt.
Puss

Inga kommentarer: