torsdag 12 mars 2009

Dalecarlia

Imorron bär de av.
Fasst först är de till skolan vid 10.10 eller något.
Men sen till 13.00 så har jag bokat in en spa behandling för mig och Angelica. :D
Häärligt.
De är för mitt pris eftersom jag skrev på ett rök kontrakt i 1.an.
Så vann jag kurbad på Dalecarlia i Tällberg. Så bokade in mig och Angelica imorron. 13.00 och 14.00.
Ska bli hur skönt som helst faktiskt.
Men får skippa Svenskan (bli inte arg nu mamma)

Men jag har ju faktiskt bäst närvaro i klassen. Med endast 0,7 i närvaro!!
Men ska vara närvarande så länge jag kan nu när jag åker bort 2 dagar i maj.
Måste ju skryta så länge jag kan! :) Men de duger ju iaf topp 3!:P

Hursom helst.
Nästa veckan börjar min 3 veckors långa apu.
Ska vara på Mora Hotell. Hoppas de ska bli trevligt men har försökt ringt dit men får inte tag på henne jag ska ha tag på. Hon skulle ringa upp men har inte gjort de. Får väl ringa innan skolan imorron och om inte de funkar får jag ringa efter eller under.
Hoppas de ska bli kul. är lite nervös faktiskt.

Så har jag funderat på allt de här snacket om Blind dates. Jag tycker att de låter hel hemskt. Tänk att möta någon man inte vet vem de är så ska man hitta på samtals ämnen.
Fasst de ser roligt ut på tv :P
Men typ inget för mig.
Förresten är jag socker sugen.

Inga kommentarer: