tisdag 25 september 2012

WiFi

Kan ju börja med att säga att hösten officiellt hittat hit iallafall. Tydligen börjar den den 21 eller 22 September (vad vet jag) och det har regnat till och från till och från ungefär hela morgonen. Precis som Englandsvädret ska vara. En minut öser det det och efter 5min så skiner solen och råkar man titta ner på sin Ipad eller liknande så börjar de ösa ner igen och lite senare regnar det smått och solen tittar fram så börjar det om igen. Härliga härliga England. Det jag tycker om mest är att det blir kallar och jag får använda min nya väst (eller Gilet) även fast det inte kan regna då så mina armar blir våta.

Senaste tiden har det inte hänt så mycket. Åkte till Rottingdean och spenderade natten. Hade en liten brasa och eldade upp massor av skräp och Söndags morgonen var jag väldigt nära att köpa ett litet akvarium med en liten fisk men tog mitt förnuft till fånga och tänkte att vem ska ta hand om den lilla rackaren när jag åker till Sverige den 13 oktober till den 18 oktober med stopp i Älvdalen 13-15 okt och Strängnäs 16-17 okt och Vallis sista lilla tiden. För nu vill jag börja studera och ha studier på min hjärna istället för massa annat.

Så håller internet på att ta livet av mig här. Inte för att det är så himla segt för de har jag vant mig med, utan för att senaste 3 veckorna funkar det och funkar inte. Smått irriterande efter 89gången den dagen.

Inga kommentarer: