fredag 21 september 2012

keep on dreaming

Jag har haft otroligt många drömmar senaste tiden. Vissa bättre än andra såklart. Har blivit kidnappad av min gamla lärare och en person som ser ut som min bror men lyckades rymma och mamma hämtade upp mig utan bil så min barndoms kompis Emma kom förbi och vi hoppade in i hennes baksäte.
  Så har jag varit på en flygplats och mina kompisar hade för mycket packning i handbagaget. Så har jag drömt att jag gift mig utan man 2 gånger. Men en av gångerna så var det massor av brudar och vi skulle ta kort när vi kastade brudbuketterna och bilden var så fin att jag ville ha upp den på facebook, samma dröm så satt jag och mamma och kollade in alla tårtor som var där också och bad mamma ta kort på det så jag kunde visa Eddie och jag ville provsmaka allihopa (antar att detta var under min sockerfria vecka..) och sen vart det massa konstigheter men säkerhetslås och alltihopa.
  Så har jag haft mardrömmar av snuskiga män som stått gömda lite här och vart och hyschat med fingret att jag skulle vara tyst. Denna hände inatt och jag vaknade och kunde inte somna om för jag fick upp hans ansikte hela tiden så låg vaken i någon timme eller så. Massa knasiga drömmar iallafall.

  Och imorse efter att somnat om så gick jag på bio (med en av karatärerna ur Raising Hope om ni sett den) men mitt Unlimited Card funkade inte och fick aldrig tillbaka det men mitt namn var med på en lista så kunde gå in och ut hur mycket jag ville men jag gick aldrig på bion för jag ville verkligen ha mitt kort. Allt var så knasigt!

  Resterande veckan har varit bra iallafall. Varit ute och ridit, jobbat stenhårt och imorron får jag helg. Vad som händer i helgen vet jag inte men åker troligtvis ner till Brighton lördag så får resterande visa sig senare.

Inga kommentarer: