tisdag 11 september 2012

Bilder

Min lilla åsna har varit så där liten en gång i tiden.

Likaså har jag.

En av dom där tavlorna önskar jag mig i julklapp. Eller båda. Finns i kulturhuset i Stockholm.

OS i Stockholm. Fantastisk teknik och mycket bättre landningsbana. Kvalité kallas det.

Längtar hem till Sverige och kantarell mackorna.

Inigo och jag hade en dag på stranden.


Pojkarna spelar cricket.


Hur folk ser på au pairer.
Tyskarna är bossiga, Turkarna har fetma och Skandinavierna stjäl din man.

Såg en apa på Drusilla Zoo igår. Jag kallar honom Edmund och tog med han hem.

Vi gjorde hemmagjord tagiatelle och spaghetti.


Förlåt Linnea, puss puss och alla er andra som läser denna massiva blogg.

2 kommentarer:

anki sa...

massiv funkar inte på svenska julia, skärp dg

Anonym sa...

funkar hur bra som helst....pap