söndag 27 november 2011

1 year


Nu har jag stått ut med England i ett helt år. Helt otroligt vad vi har haft upp och ned gångar. Dock är inte detta mitt längsta förhållande då jag har ägt mitt hjärta i 5 år men det är ändå ett bra tag. 365 dagar och 3tim. Det är speciellt det. Och än är jag inte redo att åka hem. Kan ärlig talat säga att de senaste 2 månaderna har vart bland de bästa i mitt liv.
Jag trivs så himla bra i det här landet och jag är mig själv. De är inte ofta de ser mig utan ett leende och de tycker att det är konstigt om inte jag pratar. Får försvara mig själv genom att säga att jag måste ju låta andra prata ibland också. Det är inte lätt att komma på något att prata om.
Som Tracy sa igår "I can't imagine you not getting along with anyone" då vi pratade om en person jag hade svårt med förut. Det är nog sant, England har öppnat upp mig på ett sätt som jag inte trodde att jag kunde och människorna här är helt otroliga. Well, killarna är bättre än tjejerna kan jag erkänna. Vet inte om det är för att jag kommer bättre överens med dom eller om tjejerna här inte tycker om utlänningar som oss.
Aja, köpte en present till mig själv iallafall som jag vanligtvis gör.
Cineworld Unlimited, jag betalar £14.99 i månaden och får gå på hur många filmer jag vill utan att betala. Om det är 3D filmer får jag lägga till typ £1.20. Hur bra är inte det? Kan ta bilen och gå och kolla på film en hel dag + rabatter på Nandos, Frankie and Bennys, Dominos och allt som ligger runt om kring.


Dock är jag avundsjuk på Hannah, hennes föräldrar har skickat henne tyska kakor + en adventskalender. Vad jag har gått skickat? En cd-skiva så jag kunde formatera om datorn(tack det var underbart faktiskt) och en vykort som dom köpte i London för ett antal år sedan.
Vart är mina små kexchocklad och hemlagade pepparkakor???? Ahlgrens Bilar har ju också alltid funkar.
Eller små egenheter som ni ser och tänker på mig och tänker, den där ska jag köpa och skicka iväg.
Min andress är enkel, den syns på bilden.... Gaywood Farm, RH20 2HL

Men tack mamma och pappa och alla ni andra som tycker att det är bra att jag gör något som jag tycker är kul och i ett land jag tycker om. Ni är bäst.

1 kommentar:

Jurrej sa...

Jag skickade ett julkort för några timmar sen....det räknas väl