söndag 20 november 2011

Helgen

Jobbar stenhårt här jag. Ärligt talat så jobbade jag 8.15am - 3.30pm i går, en av mina längsta dagar. Tackar gud för att jag stannade hemma i fredags kväll. Vi flög drake, gjorde Flapjacks, pysslade och hängde lite så där allmänt. Gräddade pannkakor till frukost i ungefär en timme eftersom jag hade 5 barnmagar att mätta. Börjar dock längta efter min pappas pannkakor, inget går uppemot dom!

På kvällen så drog vi (jag och Hannah) hem till Gary där vi hade ett "get togheter" party haha.Vi, Ollie, Gary, Georgia, Chris, Jamie och 2 till. Gick sen till Rising Sun. Jag berättade att jag inte tänkte köra så Peter skrattade och trollade fram ett vin glas. Tydligen så vet de flesta om att när jag inte kör så blir jag full dvs, jag drar i mig vitt vin. Börjar inse att jag kommer aldrig klara av att sitta ner och njuta av ett vin för jag tar allt för stora klunkar och dricker det allför fort. Tydligen drog de flesta hem, Ollie skjutsade hem Hannah, dvs att hon lämnade mig för andra gången så jag vart kvar med Peter och Johnnie som tog "take aways" (man köper flaskor med vin/öl blablabla och tar med sig hem) så vi hamnade hos en annan som bor precis brevid puben i ett hemligt område som vi aldrig sett förut. Där fick jag höra jag vet inte hur många dåliga engelska roliga historier. Kan säga att engelskmän har den korkaste humorn jag stött på, helt allvarligt. Dock skrattar jag ändå.
   Vad jag minns tror jag att jag kom hem runt kl 2.30 eller något liknande, åt rostat bröd med sylt på. Finns inget godare!

Idag sov jag litegrann, kollade på Mary Poppins, åkte ner till Brighton, shoppade litegrann och kollade sedan på In Time. Helt ok, inget jag kommer ladda hem för att kolla på igen dock men helt klart värt en liten titt. Tänkte även på hur gammal Justin Timberlake ser ut. Han skulle se ut som 25 men såg att han helt klart var över åldern, hur gammal han nu är.

Inga kommentarer: