tisdag 8 november 2011

Tisdag

Ok. Känns inte som det här kommer vara sista gånger jag skriver det här, men kan ju försöka iallafall:
Nu ska jag bli bättre på att updatera.
  Har inte hänt så super mycket den senaste tiden. Hängt runt lite överallt. Var Bonfire/fireworks night i England i lördags men jag satt barnvakt. Vilket jag inte hade något emot. Tycker faktiskt det är himla skönt att ha en anledning att inte behöva gå ut. Sitta inne och kolla på tv. Ingen shopping har de blivit vilket har varit skönt också. Satt barnvakt 3kvällar förra veckan vilket gjorde att jag inte varit på puben heller.

Så angående drömmar igen då. Inatt drömmde jag att jag slog ihjäl en tjej med en speciellt pistol. Som den optimist jag är angående saker som kanske inte är sanna så googlar jag såklart på drömtydning:

Våld
Att bli skjuten eller slagen i drömmen betyder olika saker beroende på sammanhanget. Är det en strid på lika villkor betyder det att en känd konflikt har blossat upp. Är du försvarslös känner du dig utsatt och att andra har en starkt avvikande bild av dig än vad du själv har. Att slå eller skjuta andra: Du vill ta itu med problem. Du är redo att gå vidare och du kommer att lyckas. Om ditt våld inte får någon effekt alls betyder det att du har rätt mål men använder fel metod.


Nu funderar jag på vad det är för problem, men vad det än är så kommer jag lyckas tydligen. Måste vara ganska dramatiskt eftersom jag slog ihjäl henne med hennes egna vapen (hon försökte skjuta mig först). Kan tillägga att det här var ingen mardröm.

Annars har ju min mor fyllt år igår (7/11 yes 7eleven) såklart glömde jag bort att lägga in en video jag har haft planerat sedan länge. Till mitt försvar med att jag kan låten utantill och att jag vetomden är att jag jobbar med barn. Och den är väldigt catchig!


Inga kommentarer: