söndag 27 november 2011

Söndag

Först Mamma sen Petter, Pappa och nu kom Farfar in i drömmen.
Men mamma och pappa har de varit något med att dom har lugnat mig då någon jagat mig.
Med Petter blev jag bara så glad och lättad att se honom. Dock med farfar var det att han var och balanserade och sedan trillade ner i rep som var hängandes och bröt benet.. Ambulansen dök upp och hämtade honom efter en stund och alla satt på små barnstolar mitt i vägen och väntade tills vi hörde något ifrån honom.
  Hemskt men ändå inte. Blir facinerad hur min familj bakas in i mina drömmar. Har aldrig drömt om dom förut och nu sticker dom  upp en efter en.

Menmen, får hoppas på att jag får se dom snart. Blir knasigt utan dem i jul men klarar nog mig! Får ta en skype så jag får se dom undebara köttbullarna med rödbets sallad. MUMS!

Inga kommentarer: