fredag 25 november 2011

The Dreams

Inatt hade jag två drömmar.

Första var att jag stog på Brooklyn Bridge med några andra. Helt plötsligt ser vi massiva rockringar utav järn där någon knytit fast människor. Dom skriver "oh my gosh" "godness me" och liknande. Visar sig att det är Al-Qaida som har satt fast dom där. Jag som är lite utav en klaustrofobiker och kan inte ens tänka mig att sitta fast någonstanns vaknar upp kallsvettig och slänger mig på sänglampan. Så skrämd var jag.

I nästa dröm då krönas jag till Drottning av England. Gifte mig med en man jag inte såg skymten av. Får en plastkrona som är sönder. Först är det endast ett tiotal som är där och tittar tills jag frågar om det inte är fler. Då skrattar dom och öppnar upp dörrar och heltplötsligt är det några tusen istället och jag står och vinkar. Helt plötsligt är jag jagad av någon och jag springer ut och in och ingen hjälper mig, va fan jag är ju drottnigen av England och ingen hjälper. Tills mig hjälte står där i sina Älvdalens Motorklubbs keps, min far Göran Johansson. Dock hann jag bara ta tag i hans hand och då ringde mitt alarm....

Japp mitt alarmringde för jag tog pojkarna till skolan i morse, börjar bli en fredags vana. Där träffade jag även söt Matilda som släppte av Oscar. Insåg hur mycket jag faktiskt saknar henne!

Inga kommentarer: