söndag 13 november 2011

Söndag

Har äntligen fått parta till det med Rugby killarna. Hannah och jag planerade att dra ner till Brighton för att dansa bort natten. Så vi tog oss till the Riser först för att få henne full. När vi väl står där i baren så trillar dom in en efter en. Ungefär 10 helt ok killar är helt plötsligt där. Jag börjar dock kvällen ute på gården med Ollie, Ben och Gary (som är typ en fjärdedelsvensk för att hans grandma är ifrån Sverige, intressant fakta, bor i Pulborough, ska sätta upp en date just för att se om hon fortfarande kan prata svenska, vilket jag tvivlar på eftersom jag ibland snubblar på orden när jag ska försöka prata svenska efter endast två månader med bara engelska, Yes mina vänner som läser det här, skaffa skype/viber och prata med mig...) satt iallafall ute och skojjade till det om tyskar. Eftersom de fyrade raketer och direkt de lät så började dom tjuta "the Germans are coming"
Sen så hände det så mycket så vi hamnade på the white horse och alla lämnade mig där. Jag var dock inte full men när jag skulle säga hejdå och dom frågade mig om jag var ok att köra så svarade jag bara "honestly, i'm not drunk" och sekunden efter vänder jag mig om och går rakt in i en stolpe. Tror inte att jag ändrade deras åsikt där. Hittade Hannah och Peter hemma hos Moffty the pevert där vi var till kl 3.30 någonting.

Aldrig hamnar vi där vi har tänkt ut från början. Men det är nog charmen med oss faktiskt.

På torsdag ska jag, Inigo och Cosmo ha en sleepover. Dvs att Piers och Tracy åker upp till London och ska sova över där så jag sover inne i "the main house" och det blir då en sleepover. Tills Ingio tilladde att vi har ju sleepover varje dag då jag bor där.
   Cosmo la även till att jag numera är en Portman/Engman/Johansson. Mitt hjärta växer för dom där pojkarna för varje dag. Dock minskar det varje söndag då dom knackar på dörren kl 8 på en söndagsmorron för att fråga vissa saker. Dock låtsas jag sova vidare. Hade tur imorse, då knackade det på kl 9 istället.
  Så träffade jag Tracy's kompis som heter Henny. Vad är oddsen på det? Aldrig träffat någon Henny i mitt liv (mitt mellannamn) så druttar hon in i Portman mansion. Dock heter hon Henrietta men det spelar ingenroll.

Inga kommentarer: