söndag 21 februari 2010

Söndag

Idag har jag vädrat ut HELA rummet. Svin kallt vart de. Stängde fönstret bara för någon minut sen. Täcken och allt är fräscha igen. Drog även ut Andrea's säng. Och där ska ni veta att där hittade jag små mysiga djur. Dom gjorde mig lite gladare då jag inte har träffat Stelpa på några veckor :( det var dammtussor. Väldigt fina för att vara damtussor. Fint gråa. Lite blåa gråa skulle jag vilja kalla det. Låg överallt.
Men som den känsliga och fina personen jag är så dammsög jag upp dom. Vet ju inte om Andrea tycker om att dom klättar upp på hennes säng eller inte.
Gjort fint har jag iallafall.. Huvudsaken.
Annars har jag inte gjort så mycket.
Typ haft en date med Hannah Montana hela dagen. Väldigt bra film skulle jag vilja påstå. De trodde jag inte men ett eyecandy dök upp och gjorde dagen lite bättre.

Inga kommentarer: