lördag 20 februari 2010

Heeeeeeeeeeeeeej

Visar sig att jag inte alls sover så lätt som jag tror.
Evelina har fått magsjukan är i sälen. Så när hon började spy så kröp Elin in i Angelicas säng vid 6 eller något.
Så när jag vaknade vid 10 och gått upp och lite sånt där och funderade över vart Elin sovit i morse och vi tänkte att hon kanske sov på soffan. För jag sa att hon aldrig skulle kunna krypa i säng och sen upp utan att jag skulle kunna vakna för jag är så himla lätt väckt.
Så när hon kom hem så frågade jag vart hon sovit. Så sa hon Angelicas säng. Jag trodde att jag vaknar ganska lätt men troligvis inte. Har nog blivit en stenhård på att sova efter de här veckorna i Sälen.
Skönt iallafall att inte vakna hela tiden. Speciellt när Andrea kliver upp vid halv 5 och Angelica några timmar efter så ska jag sova till 9.
Men sover som en stock ända till::
...Det här är sjuka dagar
känner mig ju inte så frisk.
Det är dig som alla jagar
och vi tar en liten risk.
Och jag kan inte sova
och får inte benen att stå still.
Det är svårt att leva
när man vet vart hjärtat vill.

De är så synd att du är så söt...

Ungefär vid det tjocka vaknar jag. Härlig morgon!

Inga kommentarer: