måndag 8 februari 2010

Helgen

Det bästa på min helg var nog söndag natt. Ungefär vid 00:45 eller något. Höll inte sådan koll på klockan.
Jag, Angelica, Andrea och Annsofi åkte iallafall på P-fest på HC vid halv 11 kanske eller något.
Var väl där och kollade runt och lite sånt. Alla vi vart bjudna på någon shot, jag fick två.
Sen. Vid 00:45 så skulle vi på toa. Inte jag men de andra. Så stog vi där inne och då kollade jag ut och kände igen någon. Då var de Ida! haha. Typ de bästa under kvällen skulle jag vilja påstå. Visade sig att de hade precis kommit och Petter var med. De var bara att gå upp och leta reda på dom. Puk och 3 andra var också med. Jag valde att vila mina stackars snowboard ben för resten av kvällen och sitta prata med dom. (Har fortfarande ont.) Så himla sjukt. Vart lite arg där eftersom han inte hade ringt men ändå visste att jag var i Sälen.
Glad vart jag ändå. Har varit en ganska jobbig vecka men slutet vart ju lysande.
Hoppas på det bästa.

Inga kommentarer: