måndag 15 februari 2010

My disney twin


Meg
you are very independent and you have an attitude. You are still sore from your first love and it's left your heart hardened and always on it's guard. You are very untrusting and need to overcome that because you could be missing out on true love if you are too controlling of your emotions. Loosen up and let yourself take the risk; it may be well worth it.


Jag gillar olika test. Så idag gjorde jag ett test på facebook som vanligt. Och idag vart de en disney film. Jag vart Meg ifrån Herkules. Vart otroligt sugen på att kolla på Herkules. De var ju ett tag sen. Kommer ihåg att vi fick något dator program med en skrivare förut med Herkules då man kunna klippa och klistra och göra lite saker. De var roligt... :) Har även för mig att jag fick en leksand med Happy Meal med henne som figur...man kunde röra henens armar upp och ner och svänga på hennes hår.

Inga kommentarer: