söndag 22 november 2009

Söndagsfilm

Är inte Bridget Jones världens bästa söndags film.
Fast just nu är de På spaning med Bridget Jones. Vill hellre se första.
Har inte sett dom filmerna med reklam i. Första gången nu!
Har precis smörjt mig med Body shops kokos body butter. luktar jätte jätte gott nu!:)
Och på tal om film.
Agneta och jag har ju som sagt pratat mycket om Fyra bröllop och 1 begravning. och att jag inte sett den och sånt. Så vi pratade om att jag ska hyra eller något sånt och kolla på den.
Och igår. när jag kom hem till Anki efter jobbet vid sisodär halv 11 eller något.
Vad är de inte som går på 4.an då? Jo just den filmen.
Och den har hållit på sen 21.
Jag trodde jag skulle bli galen. ÅH vilken otur.
Ska upp på hotellet och berätta de någon dag i veckan när jag har tid. typ när jag ska hämta min pärm eller något.
Nu ska jag se på filmen och sova.

Inga kommentarer: