lördag 21 november 2009

New Moon

Ja. jag har sett den filmen 2 gånger på mindre än 24 timmar. Amazing!
haha
Anki och jag tog tåget på torsdag kl 13.00 och kom fram till Uppsala 15.30. Var i Rimbo några timmar och åt mat och pratade.
Sen. Då tog vi bilen in till stockholm för att gå och se Twilight/new moon på stockholms bästa biograf Ringoletto på kungsgatan.
Åt en paj och drack milkshake innan.
Kl 21.15 satte bion igång. Först Twilight. man ser så himla mycket detaljer när man ser på filmer flera gånger. Riktigt roligt.
Sen satte spänningen igång. NEW MOON!!! Vet inte riktigt när de startade men strax innan 00.00 tror jag.
Helt otrolig film. Klart värd att se. Muskler och slagsmål.
Lite härligt var de när nästsan 900 tjejer jublade när tröjor åkte av och vampyrer och varulvar kom fram.
Jag kunde bara le. Tänkt att så många som ungefär 1000 personer får plats i en liten bio. Fick jätte bra platser iallafall.
Sen tog vi bilen ut till Rimbo igen och försov oss. Ankis mamma fick gasa till uppsala för att vi skulle hinna ta ut våra tågbiljetter.
På tågen slocknade jag helt strax efter Sala ändra fram till Hedemora.
Sen satt vi i skolan igen. Efter 22 timmar satt vi på samma plats efter att ha gjort så himla mycket.
Sen igen på kvällen följde jag med Kajsa och kollade på New Moon igen i Leksand.
Kan säga att jag är mer Team Jacob nu. Även fasst jag tycker att de är bra att Bella är i med Edward.
Men nu måste jag skynda mig tror jag.
Jobbar tills inatt!
Hej puss hejdå.

1 kommentar:

anki sa...

JACOB <3
du har valt rätt sida!