söndag 1 november 2009

söndag

Nästan en precis vanlig söndag har de varit idag.
För uppe och gav hästarna frukost vid 9 imorse. Sen for jag hem och sedan vidare till Frida.
pratade lite.
Och där när jag låg på hennes säng(som jag älskar) medans hon och Niklas typ vaknade och hade sig, kom jag på.
När jag väl blir rik eller har råd. Ska jag prata med en psykolog. De är inte så mycket som stör mig. Men man kan väl prata ändå? Om vad man vill. Och helst vill jag ligga i Fridas säng också. Kände att jag kunde prata om allt när jag låg där och kollade upp på taket.
Prata med någon som får betalt för att hålla hemlisar.
Även fasst jag inte har några hemligheter.

Så vill jag ha någon att prata med nu.
Någon som förstår och vill lyssna.
Om nu när jag kollade på reprisen utav Grey's Anatomy i slutet när Alex sett brevet ifrån Izzie. Hans blick sa allt.

Inga kommentarer: