lördag 28 november 2009

Lördag

Idag har jag jobbat heela dagen. Började redan kl 7. Imorron också.
Var väl hemma vid 3 kanske. Bakade lussebullar med mamma.
Sen for jag ner till petter och puk som gjorde ordning deras nya lägenhet. Ida kom också sen.
Den blir nog mysig faktiskt.
Drack glögg och åt lussebullar.
Funderar vart tusan jag ska flytta efter studenten. Blir kanske hemma över sommaren. Eller något.
Vill flytta neråt stockholm eller annan skön stad. Men vill inte bo själv :(
Kanske en eller två till.
Vet inte hur jag ska göra. Kollade in au pair sidor idag också. men de var så knasigt.
Så vill jag resa också.
Ett varmt land, en stad och London.
Funderar på att dra iväg till Paris någon gång över sommaren eller hösten kanske.
åh. planera planera planera. Måste ha en reskamrat till Paris också. Följ med mig?

Inga kommentarer: