måndag 23 november 2009

Måndag

Första dagen i skolan. Och jag gillar.
Engelska, Helt Ok.
Religon, Jätte bra.
Projekt, som vanligt.
Dryck,...väldigt speciellt.
Idrott, Rooligt. Innebandy. Om de hade lyssnat på mig. Men två assist, ett mål och en jätte snygg tagning. Vart inte uppskattat men jag berömde mig själv. Och som vanligt så berättar jag allt jag gjort bra för PK.

Sen var jag hos Stelpa. Tömkörde. Sen tog jag en promenad. De var skönt i luften.
Ibland vill jag bara att de ska gå positivt för mig också. Inte bara för andra. Vill också ha något att se fram emot på morronar när jag vaknar eller går till skolan.

Så måste jag åka till Skokloster. Hälsa på alla nya valpar! Men vet inte när jag ska hinna. Troligen helgen v.51 eller på mellan dagarna.

Men nu börjar nya Melrose Place jag vill kolla in. Första avsnittet introt är mycket bra. Bra musik. De är viktigt. Skriver en redogörelse imorron.

Hej med er.

Inga kommentarer: